همــکار موبایــل

هزاران فایل تعمیراتی در اختیار شماست

تست پوینت سامسونگ A15 (SM-A155F)

تست پوینت سامسونگ A15 (SM-A155F)

تست پوینت سامسونگ A15 (SM-A155F)

تست پوینت سامسونگ A15 (SM-A155F) : آیا برای دور زدن FRP (محافظت بازنشانی کارخانه) و حساب سامسونگ در Samsung Galaxy A15 (SM-A155F) خود به کمک نیاز دارید؟ سپس به جای مناسب آمده اید. با استفاده از روش نقطه آزمایش، این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه به راحتی FRP و حساب را از دستگاه سامسونگ A15 حذف کنید.

سامسونگ گلکسی A15 یک گوشی هوشمند محبوب است که به دلیل قابلیت اطمینان و عملکرد شناخته شده است. با این حال، اگر متوجه شدید که به دلیل FRP (محافظت بازنشانی به تنظیمات کارخانه) خارج از دستگاه خود قفل شده‌اید و به دنبال راه‌حلی هستید، ما اینجا هستیم تا شما را در این فرآیند راهنمایی کنیم. در این پست وبلاگ، ما با استفاده از ابزار Unlock Tool برای انجام یک دور زدن Frp در Samsung Galaxy A15 (SM-A155F) را بررسی خواهیم کرد.

قبلاً به این حالت دانلود اضطراری MTK در Samsung Galaxy A15 SM-A155F گفته می شد. می‌توانید از این نقطه تست در هر جعبه‌ای مانند Unlock Tool، UFI، UMT یا Chimera استفاده کنید. این کار به سادگی اتصال نقطه طلایی به زمین و اتصال کابل USB است. برخی از مردم هنوز از آن استفاده می کنند زیرا این یک راه پیشرفته برای دور زدن بوت لودری است که باید قفل آن باز شود.

ما این روش را روی آخرین نسخه اندروید آزمایش کردیم. اگر لازم است قفل الگو، قفل رمز عبور یا قفل پین را به خاطر بسپارید، روش زیر به شما کمک می کند قفل صفحه را در Samsung Galaxy A15 (SM-A155F) خود حذف کنید. ما یک راه ساده برای حذف قفل الگوی سامسونگ گلکسی A15 به اشتراک می گذاریم. پس از این فرآیند، Samsung Galaxy A15 شما (SM-A155F) هارد ریست می شود و تمام اطلاعات شما از جمله تصاویر، فیلم ها، مخاطبین، گزارش تماس ها و پیام ها پاک می شود.

 

تست پوینت سامسونگ A15
تست پوینت سامسونگ A15

 

 

نحوه حذف قفل کاربر سامسونگ گلکسی A15 (SM-A155F) و FRP:

با ابزار باز کردن قفل، دانگل EFT، دانگل UMT، ابزار اختاپوس FRP و سایر ابزارها، می توانید FRP و قفل الگو را از Samsung Galaxy A15 (SM-A155F) حذف کنید و با استفاده از موارد بالا، گوشی خود را در حالت دانلود اضطراری قرار دهید. نقطه ی امتحان. باید باتری را بردارید، نقطه آزمایش را به زمین کوتاه کرده و کابل USB را وصل کنید.

قفل FRP چیست و هدف آن چیست؟

حفاظت از بازنشانی کارخانه (FRP) یک ویژگی امنیتی است که توسط سازندگان گوشی های هوشمند برای محافظت از داده های کاربر در صورت گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه اجرا شده است. پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه، کاربران باید اعتبار حساب Google خود را تأیید کنند. در حالی که این ویژگی یک لایه امنیتی اضافی را فراهم می کند، اما اگر بخواهید جزئیات حساب Google خود را به خاطر بسپارید، می تواند باعث ناراحتی شود. اینجاست که ابزارهای بای پس FRP وارد عمل می شوند.

 

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *